26:e maj...

idag small det, anledningen till att jag har tagit det lite lugnt på hemmaplan, Fler dimmen skulle tentas av. Var ganska nervös ett tag, men insåg att vissa av grejorna kunde jag sjukt bra! Typ multipelintegralen, som jag så sjukt snyggt essade! Men i övrigt kändes det faktiskt ganska galant, kanske lite svårare kurvintegral än vad jag kunde, fixade inte den tyvärr, menmen..

SLR722 Roadster...


Annars har det varit en bra helg, har känts som att jag mest pluggat, men jag vet att jag har både hunnit med att träna och fika en del också. Sen var det ju class som gällde på Lördagskvällen, där Axel och Tomas rockade loss, och vilken fest det blev. Folk tyckte faktiskt om spektaklet, inte för att dom inte skulle göra det, men de hade mer publik än förra gången!

Har nu börjat köra med gainer på träningen också, kändes i söndags att man fick en jävla kick av det under träning iallafall! Fick in ett bra axel-pass, och idag så blir det tråkiga ben, och lite roligare mage, kanske smäller till med lite bic!rygg också.

And another one...


Har nu lånat nya mythbusters av internet, visste inte de hade börjat sända säsong 7, förrän de körde det på Discovery i Söndags. 8 avsnitt har de ju hunnit med redan, inte dåligt! Sen har Martina och Gustav kommit ner från Stockholm, de åkte med moren hem igår, så det blir nog till att umgår lite där också, när allting kommer omkring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback