2:a maj...

Vilket sommarväder som analkas, helt osannolikt! Synd bara att det ibland blåser lite kyliga vindar, dock inget som stoppar när man sitter i solen och steker. Dagen började lite snopet, när jag blev lite sen till gymmet, ingen höjdare, men jag hann ändå komma till staden lite innan 12. Sen bar det av upp till Frida, innan vi gick ner på staden, där vi mötte upp Jocke, Tomas, Erik och Axel. Även PJ joinade när han till slut kom in till staden. Väl inne i Staden, så såg vi först en Grigio Titano 430Spider, och sen en Rosso Scuderia 430Scuderia, vackra som få...



Gårdagen blev en lugn tillställning. Var ute på eftermiddagen och hälsade på ute hos Morfar, Där Agneta och Johan ahde anlänt, så vi fikade och njöt av solen lite. Sen bar det av hem, där jag ser att min far varit ute och köpt en högtryckstvätt på Ekohallen, sjukt nöjd blev jag. Så jag tvättade bilarna lite snabbt igår, sen får jag väl hem och leka med den nu också!

På kvällen blev jag lite väl rastlös, så jag slängde mig på cykeln och körde en lite längre runda, mycket nice faktiskt. Var ute och kollade på den fetaste doun just nu, två m3:or på Autopartner, synd att dom inte har lagt ut e36:an på nätet, sjukt sugen...

E36 vs. E92...


Akvariedelen...
Ja, det har börjat ta sig lite där nu, Ludwigan har ivarjefall blivit rödare tack vare min nya Philips 965 HO-lysrör. Hade nästan viljat sätta in två Sylvania Grolux också, men det är lite svårare att hitta. Väntar fortfarande på mina Hemianthus också, har inte fått tag i Micke i veckan, sjukt otålig. Slänger upp en bild från en mästare, Oliver Knott, Tropicas man...

Oliver Knott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback