6:e maj...

Vilket kissväder som har kommit hit till våra södra breddgrader. Sjukt trist när allting är blött och jävligt. Bra dock för alla pollenallergiker, att skiten spolas ner i avloppen, istället för att flyga n i folks näsor och dylikt. Bra också för de som har trädgård, då regn verkligen behövdes efter en långtids torka!

Hum...


Har haft mycket att göra de senaste dagarna tycker jag, hinner inte med det jag skall, typ att balansera min fars framdäck, och såna vitala grejor. Sen måste jag verkligen sätta mig med matten, då jag upptäckte att jag var en lektion bakom, så jag har inte hunnit med de generaliserade dubbelintegralerna, och vi har precis börjat på trippelintegraler. Så nu sitter jag i smöret...

Annars har det varit träning och fika om vartannat tycker jag, skall faktiskt uppom Frida nu, allt för att bege sig ner mot just Fenix, där dagens korsord väntar. Var och hjälpte Tobbe igår, som var i hammarslund och snickrade på en trumväg, sjukt nice blev det. Sen skall jag ut till Mohlins och provcykla lite räcers tänkte jag, se om jag kan ha en storlek S i ram, hoppas det...

Akvariedelen...
Nu har jag fått höra att mina växter inte kommer från Danmark förrän nästa Torsdag, så jag hinner verkligen göra om i karet tills dess, har fått en hel del grönalger, tackvare att det var för lite plantor i karet från uppstart, så nu blir det hel renovering! Har tillochmed hittat sjukt snygg driftwood längs hammarsjön, man tager vad man haver...


Kommentarer
Postat av: Staffan

Har Angelica hört av sig nu då? Ett trick är att gå till den gamla gubben på mohlins och låna en cykel, för den jäveln kommer inte ihåg en när man kommer tillbaka...så man behöver ju inte komma tillbaka! =)

2009-05-06 @ 12:47:59
Postat av: Axel

Nej, och hon svarar inte på telen, så den är nog såld. Har dock glott på en Bianchi, ligger på blocket här i staden. Sjukt sugen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback