8:e maj...

Snart skall jag faktiskt ner och klippa mig, skall bli sjukt nice faktiskt! Dock har jag inte så mycket tid, så jag skall fatta mig kort. Inte hänt så himla mycket, men jag var ute på Mohlins igår, kolla lite på cyklar, sjukt sugen just nu! Koillade lite på en Bianchi, och det blir nog den, så fort de kollat om den finns i min storlek!

So Fu***ng nice...


Trist väder har det blivit också, kan det inte bara klarna upp till imorgon, så man kan sitta ute och njuta av solen på dagen. Sen på kvällen bär det av till Class, där Tomas och Axel skall spela och sjunga lite, skönt att sticka till ett uteställe för en gångs skull.

Nej, nu skall jag sticka, dock inte ner till Lund, för nu är det helg!!!

California...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback