17:e november...

Ja så tiden den går. Flyger är vad den gör. Snart är det bara en månad kvar till jul, och vid det laget skall nästan allt skolarbete vara klart. Nervpirrande som minst. Men det skall jag faktiskt glömma för en stund och berätta vad som annars sker. Var i Stockholm helgen som gick, besökta min bror och hans fru. Sjukt skoj att se dom, nu när man knappt har sett dom sen sommaren! Blev en hel del umgänge, men vädret var bedrövligt, det regnade konstant...

Vincent Bousserez...


Annars har det varit träning och dylikt som späcket schemat, pkus det faktum att allting i skolan skall vara inne två dagar innan det har börjat. Eller ja, det känns så, speciellt nu när man helt plötsligt inser att vi skall ha in ett stort arbete om bara tre veckor. Dock så skrev jag en hel massa igår, och skall göra klart min del ikväll...

Har ju knappt haft någon tid att sitte på Fenix heller, har bara blivit ett par snabbvisiter till haket. Dock har jag hunnit ut till Däckia och lunchat en del, vilket faktiskt förgyller vardagen mer än vad man tror. På Fredag är det tillochmed julfest för gänget där ute, och vi skall alla ta oss till Österslövs Byakrog för ett årligt frossande...



Jag skall verkligen skärpa mig nu, skriva lite oftare och mer intressant, men jag har än inte orkat få min telefon att låta internet fungera till min laptop. Men när jag väl lyckas, så skall det bli fart på bloggandet igen, plus att jag har faktiskt lite bilder från Stockholm att lägga upp...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Är det iPhonen du pratar om så kan du använda ett program som heter mywi, så blir telefonen en trådlös nätverkspunkt. Funkar klockrent att ansluta till med laptopen och surfa genom. Fnns inte crackat dock utan kostar hiskeliga $9.99 :)

Postat av: Marcus

(om den är jailbreakad dvs.)

2009-11-18 @ 08:43:03
URL: http://plotsligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback