21:a november...

var man på g igen såkallat. Har nyss kommit upp hit efter en längre tid på både staden och på Fenix. Har även köpt ett par nya skor idag, svarta mocka-converse med insidan full med fluff, troligen perfekta vinterdojor om jag får säga det själv! Blev även lite naturgodis för att stinna sockersinnet också, ingen är ju perfekt...

Hotell J


Annar har veckan varit grymt gicande, vi blev godkända på fysikrapporten i Fredags, en av mycket få grupper som faktiskt blev det, och vi fick inte en 3:a, utan en grym 4:a, hehe. Sen har vi börjat med en kurs i digitala skisser som jag hoppas kommer bli både lätt och intressant, inte minst som fysiken kommer ta sjukt mycket av vår befogade tid. Sen helt plötsligt kommer det ändå vara jul, och efter det bli det skidor, yes!

Annars har det varit träningen som tagit på livet, var även ute en tur med kajaken igår. Jag och Daniel tog oss runt araslövs sjön, och njöt av att det var medströms hem. Är faktiskt sjukt nöjd med köpet av en kajak, vilken frihet det är att bara glida ljudlöst genom världen! Sen är det ju snart tävling på Friskis, den 30:e skall jag lyckas göra 50 dips, och därmed klå Andreas, vänta bara, bilder utlovas...

Nej, nu skall jag äta lite pasta, glo lite på nya säsongen av TopGear och försöka få liv i den här jävla NAS:en som inte funkar sen det var strömavbrott, känner dock att jag måste ringa min käre broder för att saker och ting skall börja snurra igen, menmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback