25:e november...

Vilket sätt att avsluta veckan. Har nu tagit helg på riktigt, skall bara skriva till lite på ett arbete, sen sättta ihop det. Alltså har jag bara det roliga kvar. Det kommer nog bli ganska snyggt dessutom, framsidan är en hyvens ide som förhoppningsvis kommeratt uppskattas, även om den inte är hela arbetet.

Sommar...


Ja, annars börjar det faktiskt närma sig tävling på Friskis igen, vilket faktiskt skall bli en hel del skoj. Har dock inte fått ihop fler än fem tävlande plus mig själv, så det där med lite extra vila mellan de olika grenarna kan vi nog glömma. Men andreas skall nog få sig lite motstånd, för jag skall fan lyckas göra bättre ifrån mig!

Sen är det ju både nära till jul och väldigt nära till löning idag, så tiden går fort, snart har en hel termin till gått under fötterna, vilket egentligen är helt sjukt, för tiden skall inte gå så jävla fort.

Lite mer sommar...


Sitter just nu och glor på alla de nya avsnitten av American dad, Family guy, Simpsons och TopGear. Kan ju verkligen rekomendera er att glo på TopGear, för den showen är verkligen den bästa som finns. Kan inte få nog av deras grejor, än mindre deras urval av bilar, förra gången var ju även den helt underbar!

Nej, nu ksall jag hem och skriva klart lite mer, sen blir det potatismosplättar till mat. Sen blir det kanske något annat, vem vet, kanske blir lite mer ritande i 3d...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback