27:e november...

Nu har jag nyss kommit tillbaks från en fin liten tur till Skräbeån, där jag och Tomas har stått och glott lite på folket som satt och fiskade sik. Har ju varit en hel del skriverier om detta i tidningenen. Vi tog även en lite gångtur längs ån, ner mot havet och Nymöllas inlopp. Är faktiskt lite eggande att gå längs en sådan stor industri och undra hur det ser ut där inuti. Det är ju så sjukt stort och häftigt...

Pbase...


Annars har dagen varit till belåtenhet, då jga började med ett rygg/bröst pass, då jag förskjutit alla passen en dag tillbaks, så jag får en lite paus innan tävligen på Måndag. Hoppas nu bara att det blir lite folk och kollar, för nu var vi bara fyra deltagare, varav jag och Andreas redan var klara. Menmen, jag stack senare idag ner till Fenix, där jag njöt av lite suduko och kryss, samt en hel del folk. Dock kommer ju morgondagen bli mycket värre, då det är skyltsöndag!



Så ikväll blir det kanske Class, men jag vet inte om kroppen orkar. Måste även göra klart ett arbete så vi kan få möget klart. Sen blir det nog en runda till Jocke, där vi skall ha en lugn kväll med lite allt möjligt. Finns nog dock inte så mycket annat att göra, så det får det bli, men först blir det fan lite sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback