7:e november...

Usch och tvi, jag har verkligen inte hunnit skriva något här denna vecka. Har helt enkelt inte haft nog med tid för att göra detta. Måste dock skärpa mig något, då jag känner att vara inaktiv en hel vecka inte är en höjdare. Dock så går skolan lite i vägen just nu, då vårt fysikprojekt har kommit igång. Vi stog och fyllde whiteboard efter whiteboard igår, och kom fram till noll. Men sen såg vi, bland myllret, att vi hade svart rätt i ansiktet!

Använt kameran...!


Annars har det varit träning och umgänge som vanligt. Har varit ute och jobbat lite på Däckia också, då min käre farbror ringde mig igår och bad om lite hjälp. Snäll som jag är så sa jag självklart ja, så nu är jag med på julfesten den 20:e på Österslövs Byakrog, skall faktiskt bli skit roligt!

Nu börjar även fitnessfive på Friskis närma sig, och jag hoppas det blir en lika rolig tävling denna gången, som förra. Får se om jag orkar släpa med mig kameran den 30:e, så man kan ta lite snygga pics. Även att jag nästa helg vid denna tidpunkt befinner mig i Stockholm gör inte saken värre, eller att jag nästa vekca är ledig Måndag, Onsdag och Torsdag.

Nej, nu skall jag slänga i mig min mat och sen bege mig i rask fart mot Fenix, efter det att jag inhandlat en tidning. Ses kanske där!

Kommentarer
Postat av: bloodline

den sista var ju snygg... men de andra ser ut som mobilbilder... typ!



Gratis på födelsedagen förresten!

2009-11-09 @ 13:38:27
Postat av: Fjabster

Congratulationer på bemärkelsedagen.

2009-11-09 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback