10:e oktober...

Hehe, sitter nu och lyssnar på internetradio och gör lite skolarbete. Just nu är det ju helt klart fotbollen som gäller, inte för att jag bryr mig, men man blir sjukt produktiv när man är lite stressad! Har faktiskt gjort halva det arbete som skall vara klart till Fredag, hoppas nu bara Stefan&Johan har gjort deras del!

Annars har det varit en skitbra början på helgen, förutom att jag och Axel var tvungna att köra till Vinslöv och hämta Tobbe, då hans bil hade cpat sig och slutat funka. Strandad som han var fick han lite skjuts. Morgonen var helt ägnad åt ett benpass, men det blev en del snackande också, då vi var ett stort gäng stammisar borta på friskis....

Gustav, here you go...
    


Just som min bror ville, får han nu ett foto på mig utan hår, sjukt skönt! Var även inne i frysen på GB i Fredags, då jag ryckte in och jobbade lite. Skönt att kunna ta av sig mössan utan att se ut som Einstein i kaluffsen! ML hade lite tandvärk, så jag fick hjälpa henne att packa upp lite pallar med ny glass som kommit, då tandvär plus -25c inte är den bästa av kombinationer...

The Torso...


Nej, nu skall jag nog packa ihop lite här, inte för att jag är stressa, men jag skall ut och mäta lite cykelvägar så man har något exakt att träna efter. Tror det blir upp till Nävlinge, så man får backarna, sen vidare mot okända orter. Kvällen senare blir nog dock vigd åt att stå på Class och lyssna på Axel&Tomas, även om stämningen kommer vara lite sisådär nu när vi inte gått vidare till VM i Sydafrika.....!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Du vet någon gång i maj när alla serier har säsongsavslutning och man undrar hur fan man ska klara sig till hösten när alla serier drar igång igen. Ungefär så känner jag med cyklingen. Det har regnat varenda helg och blåst, inget vidare väder! Nävlingerundan är en fin bit! Hur lång var den?

2009-10-11 @ 13:45:59
Postat av: Axel

Tyvärr blev jag lite sen, jag lyssnade på radiosporten till sent, sen hämtade jag Tomas och drog till Bockeboda och vände bara. Får bli nån annan dag, men jag tror 3mil till nävlinge, max...

Postat av: bloodline

Marinerad fisk... fy fan va "fattig kines" det luktar...

2009-10-11 @ 19:58:15
Postat av: Axel

Marinerade fisk? Fan har du rökt?!

2009-10-11 @ 21:52:24
Postat av: bloodline

Tre inlägg bakåt typ; "trivs som fisken i marinaden"... utgick ifrån att det inte var ett nersaggat kvinnokön du refererade till så då var enda alternativet (dock inte det bästa) att tolka dig bokstavligt! Och fisk marinerar man fan inte om man inte bor i Szezhuan och heter Xiao Guang eller nåt!

2009-10-12 @ 21:41:48
Postat av: Axel

Aha, förlåt, nu såg jag! Det var nog fan från Tina cookalong eller dylikt där de marinerade fisk. Nu när jag tänker, kan det ha varit thirsty traveler på travelchannel....

2009-10-13 @ 10:30:04
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback