14:e oktober...

Sicket väder det har blivit ute, nu är det genuint mycket höst. I Malmö i morse var det fan inte vackert, blåste hur mycket som helst, och inte några medelhavsvindar direkt. både jag och Emil höll på att frysa öronen av oss för mindre. Det är bara på med mössa och mittens så man är redo för vargavintern...

Annars har det varit full rulle hela dagarna tycker jag, har ju fått utstå en och annan alldeles för sen dag i ksolan, menmen. Imorgon blir det till att komma dit två timmar innan vi börjar för att hinna med att fixa lite kalkyler innan övningen, så vi kan sticka lite tidigare, vi är smarta vi! Hittlis har vi nog kommit längre än de flesta dock, vilket inte är en bedrift, men...

                                      Brabus SLR...


Nu skall jag dra arslet ur stolen och cykla en runda på staden, skall nog ner till en gammaldags bankomat och kolla saldot,. Blir nästan lite retro att göra detta! Se om där är något folk ute också, kanske någon man kan ta sig ett snack med, annars får det väl bli en runda bort till Maxi för att handla lite kesella och tonfisk, protein till världen---->

Kommentarer
Postat av: Staffan

Sjukt nice med helg nu! Jag somnade 2 timmar på locket där hemma så det var inte lönt o göra ngt sen. Hoppas fikan gick bra på Fenix!

2009-10-16 @ 18:20:26
Postat av: Axel

Hehe, lugnt, ln-funktionerna tar hårt på livet!

Postat av: Staffan

Dom gör ju det!!

2009-10-16 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback