16:e oktober...

sitter man i stolen som gör Fredags kvällen till vad den brukar vara. En helkväll med datorn och tvn. Men kalla mig inte bitter än, för jag har faktiskt lite roligt. Har nästan precis kollat klart på två splitter nya Simpsons-avsnitt och glott lite på Auto-Sports hemsida, vilket snart komer synas. Dagarna denna vecka har faktiskt gått väldigt fort, även om jag har gått en del långa dagar. Var nog heljobbskalkylen som tog musten ur en...

Java Brown C4S...


Har även börjat använda mössa på heltid denna vecka, då cyklingen verkligen inte hade varit rolig om jag kört utan. Vissa morgonar har det verkligen blåsit arktiska vindar, inte minst nere i Malmös hamn. Som tur är blir det nästan alltid medvind ner till tågstationen, vilket är ett stort plus, då Lundahojen bara har en växel, absolut högsta...

993 Turbo Widebody Cabriolet RUF 450PS...1/1 in the world...!


Här hemma har det varit det gamla vanliga, Fenix på eftermiddagarna, samt en hel del träning. Har verkligen börjat komma upp mig i både vikt och intensitet efter min fadäs med förkylningen. Bara för skojs skull så gjorde jag vad alla 15åringar gör på gymmet och körde lite bänkpress, även om det var ryggdag idag. Blev tillslut en clean 6:a på 85kg, ville verkligen testa 100 och se om jag hade lyckats, men hade ingen som ville passa, tyvärr.

RUF CTR2 1/25 in the world, only Iris blue one
 

Nej, nu skall jag snart packa mitt as härifrån, då jag inte har mycket mer att hämta av varken datorn eller mitt liv. Men först skall det bli en hel runda med CS, så man kan få lite lugnande sömn senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback