19:e oktober...

Usch, så här trött har jag inte varit på år och dar, men det kan ju bero på att efter min lilla löptur idag (8,8km) så gjorde jag felet att faktiskt lägga mig i ett bad. Kan uppriktigt ärligt inte säga sist jag låg i badkaret och badade, duschar ju alltid annars. Riktigt varmt vatten och sen bara sjunka ner tills man är nästan under vatten, sen bara ligga och jäsa...

Annars har dagen inte varit givande, har precis börjat läsa entreprenad rätt/juridik vilket kan vara ganska så konfust. AB04 och ABK 96 är inte så himla svår tolkade, men det är advokaten vi har som lärare. Han är verkligen mästare på att tragga sönder stackars elever. Blir ju inte bättre av att han verkligne kan paragraferna nästan ordagrant!

Forsakar Lördags...


Jaha, så nu skall jag ut i korridoren och fixa till mitt nyinköp. Putsa och feja lite, för den ser just nu lite kass ut, men den är faktiskt i grymt skick! Sen får jag väl hoppas att det blir något roligt, kanske en runda i stan eller kanske upp och glo i repan...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Men Axel då. Du kan ju inte bara säg att du har köpt ngt och sen inte säga vad det är...eller det kommer i nästa blog som en cliffhanger? =)

2009-10-20 @ 15:59:44
Postat av: Staffan

Förresten fina bilder!!!

2009-10-20 @ 16:00:34
Postat av: Fjabbster

Säg nu vad du köpt!

2009-10-20 @ 20:35:44
Postat av: bloodline

fan vet vad han har köpt, men tydligen är det tillräckligt för att google ska anse att bingo-lotto är en bra reklam att koppla till det...

Gammal hederlig dutt-penna till brickorna, orginal från -97, lite sliten och slut på färg, men jävlar vilken känsla... Eller en gammal cykel/bil/båt...

2009-10-20 @ 23:07:54
Postat av: Fjabbster

Ja, det är frågan vad han ha införskaffat...... Vi testar den här taktiken. Jag vill inte veta, hoppas att han inte skriver ett svar... haha

2009-10-21 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback