23:e oktober...

Grattis Henke och Mirella till ert lilla barn den 22:a oktober!

Ja, då kan man faktiskt säga att denna vecka, som inte varit alltför jobbig, har kommit till sin bittra ände. Eller kanske inte, då jag skall bort till Jocke och se hur Forza3 ser ut. Annars blir det nog en väldigt lat Fredagskväll. Verkar ju faktiskt inte finnas så mycket annat att hitta på, så jag får fan nöja mig!

Torsdag i stan, 612Scaglietti (Lundins) och 360spider (Karlbergs)


På tal om bilderna ovan så fick jag igår en grymt bra tidning, som vi förövrigt prenumererar på, VeckansAffärer. Där var ett specialreportage om den nytillträdde VD:n i H&M, KarlJohan Persson. Har sällan läst något så intressant och välfyllt, vilken kille. Han sitter idag på tronen över ett imperium på ca 106miljarder kronor, och kan stitulera sig själv god för 5,6miljarder. Han verkar, från intervjun sett, vara en rätt så down-to-earth människa, som troligen kommer bli större än Kamprad, om man ser till relationer utomlands sett, vilken människa, fler sådana kapitalister i Sverige och vi kan kanske få detta skeppet på rätt köl igen!

Har nyss uppdaterat min Iphone, och jag kan bara säga att jag är mer än nöjd. Grejen kan nästintill allt som man kan begära. Hade dock varit skoj att se Avanza gör en App. till en, så man slapp gå in på deras hemsida hela tiden för att handla. Nästa vecka blir det nog en investering i Medivir B, PA resources och Betsson som står på tur, alla med bra värderingar, och någerlunda P/E-tal...

Vidare mot konsum för att köpa russin...och det jag köpt är en tävlingskajak modell FixFax, som jag kom över för inga pengar alls! Skall bli roligt med premiärtur innan vinterns intåg---->


Kommentarer
Postat av: henrik..

Taaack!=D

2009-10-23 @ 21:42:33
Postat av: Axel

Staffan saatt det blev en hermafrodit, men jag slog honom på pungen och rättade!

Postat av: Jonas

Så du vill ha fler personer som startar sweatshops under andra namn i andra länder. Hur hjälper det Sverige hade du tänkt?

2009-10-24 @ 17:28:56
Postat av: henrik.

haha okej..nej hittade bara en penis där..inget annat :)

2009-10-24 @ 18:28:09
Postat av: bloodline

att den lille författaren som nu har köpt en singelkanot i tre års tid har associerat mina och svägerskans frågor om sällskap på en kanottur med manlig homosexualitet är ju etttecken på att saker och ing kan förändras så du ska nog inte vara alltför säker på att det du hittat mellan dina barns ben inte är en jätteklitta Isse! (Ps. SM i långa meningar har börjat)

2009-10-25 @ 19:58:52
Postat av: Anonym

2009-10-25 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback