28:e oktober...

Snart är det faktiskt november, men det känns inte så. Skall nog gå ganska fort, då vi nu har en mycket självständig fysikkurs, skall undersöka pålning och dess resonans, plus lite andra saker. Men det är ju alltid så mörkt denna årstid, så det kan lika gärna gå fort, så man slipper möget. Åkte hem lite senare än jag skulle igår, så jag tog 16.28 tåget och det var så sjukt mörkt! När jag väl var hemma såg jag inte mycket...

Stortorget...


Annars har det varit en hel del av allt faktiskt. Har nu lagt om mina träningspass, så det blir axlar/ben, armar och sist men inte minst bröst/rygg. Blir nog dock 5pass i veckan, så jag har kvar samma dagar, men vänjer av kroppen med lite omväxling, viktigt! Följer nu även Andreaz Engströms blogg för fullt, han har haft en mängd recept, tack vare hans intåg i Svenska bodybuildar världen!

Gemballa BiTurbo i Västra hamnen...


Dagen har inte innefattat så värsting-mycket att hitta på, även om det blev ett någerlunda sent träningspass. Även Frida tittade bortom för ett medelpass runt 12tiden. Imorgon blir det även ett nytt pass för mig, sen blir det nog fika eller ut till Däckia och snacka skit.

Tittade nyss ut och blev lite deppig för att det verkligen är grått i oändligthet, och jag ville ut och mountainbika lite grann. Har ju nu JanEriks bil, vilket betyder att jag har en bil med dragkrok! Kanske blir en runda till Bockeboda imorgon! Hade fan inte suttit fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback