2:a oktober...

Två dagar in i denna nya månaden och det har blivit riktigt jävla kyligt ute. Tillochmed så jag får ta vantar och mössa på morgonen. Kanske har och gör med att jag rakat av mig 90% av allt hår på huvudet, men vad vet jag. Har ju varit minus grader och allt, då nu får det banne mig vara höst, officiellt!

Så när jag väl skulle hem från skolan idag, så hade inte tåget kommit in, precis förrän jag kom till stationen. Mycket märkligt, då det brukar stå där 10min innan. Fick ju sluta en hel timme tidigare, då vi var snabbt färdiga med den skrattretande lätta övningen. Sen fick vi reda på att MR. Obama var på besök +att vårt tåg inte hade någon lokförare...

Maserati Grantourismo S


Men det hindrar ju inte människor med mycket cash att ställa undan sina finare bilar. Denn stog utanför PMR igår. Tror det var samma kille som körde runt i 430Scuderian i somras, liknade honom väldigt mycket iallafall. Sen nästa pärla så jag nere i dockan, på väg mot skolan imorse, mycket kallt. Men det kvittar för den som tog sin AstonMartin till jobbet...

AM V8 Vantage...


Nej, så nu skall jag slänga IPhonen i fickan och bege mig bort mot Eriks residens, där några grabbar sitter och spelar någon form av tvspel. Vad vet jag inte, men jag kan tänka mig GH eller liknande. Ut i kylan och gör nytta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback