31:a oktober...

Ja då var det Lördag och allt vad detta just innebär. Inte mycket för att vara korrekt, bara sitta och glo, fram tills det blir Class. Skall dock ut en runda till Kim när han väl har kommit hem från parenteserna, men det blir nog lugna pucken med tvn där ute i Färlöv. Sen får vi se vilka som behagar komma upp till Class senare ikväll, to join the party...

Dagen har annars varit väldigt välkommen. Var -4c när jag var uppe runt 06.58, vilket faktiskt gjorde mig lycklig. Himlen var sjukt blå, och gräset skimrade av iskristaller. så det var bara på järnhästen och bege sig mot Friskis vid lite i nio. Väl där blev det en hel del prat, då både Andreas och Macke kom, samt en hel del andra oldtimers/inventarier. Sen blev det upp till Fenix för att lösa lite korord i all ensamhet, vilket gjorde att jag begav mig till Fridas residens istället. Allt detta gav upphov till att jag, när Frida skulle till Nymö, stack hem till Jocke för att racea lite Forza drei...

Jean Todt 599Fiorano


Så nu sitter jag här, och väntar. Skall nog ta och lira lite cs under tiden jag väntar. Sen kanske det blir en runda ut till Strö eller dylik ort, för att orientera sig lite inför sommarens cykling. Skall även försöka skriva lite imorgon också, då jag faktiskt var ute och använde min kamera lite idag, tack vare det kristallklara vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback