8:e oktober...

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit så mycket på sistone. Detta har berott på att man måste fan hjälpa folk med allt idag. Idioter som inte har en aning hur man startar ett arbete, än mindre hur man fortsätter det! Menmne, det är var det är och man skall inte klaga. Så länge man får in ett arbete som inte är plagierat och att det kommer in i tid...

Annars har det varit lite hit och dit, blev faktiskt förkyld. Detta händer verkligen inte ofta, var t.o.m. hos läkaren förra Torsdagen. Detta hade jag inte gjort sedan 2004 enligt deras datorsystem! Så nu skall jag kunna träna igen, även om jag inte gjort något avbrott i just tränigen, bara på löpningen.

Summer memories!


Så ikväll blir det kanske lite tentaplugg, men inte så överdrivet mycket! Kommer nog bli lite löjligt lätt. Annars blir det kanske en runda med räcern, känner att jag inte varit ute på länge! Annars blir det väl en runda på benen med Tomas, om ah nnu orkar! Skall även försöka skriva lite mer, och lite oftare...

Kommentarer
Postat av: bloodline

Du får ju lägga upp en bild på dig sj'älv utan hår... borde vara sjukt lustigt!

Om vi tar en bild tillsammans med morfa kan vi ju döpa oss till trio kuk-lindberg eller nåt!

2009-10-10 @ 11:39:54
Postat av: Axel

Eller så kan vi helt enkelt kalla oss "the Tupulevs!". Skall ju tillägas att jag trivs som fisken i marinaden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback