13:e september...

Nu står en ny vecka och stundar vid dörren. Skall nog inte bli så mycket värre än den förra dock, ledig två dagar av fem, så det blir nog tyvärr en hel del dötid. Bara det blir bra väder så skall jag vara nöjd och inte klaga. Men nu har dom ju faktiskt lovat att det kommer bli en hel del sol, och det är ju sjukt välkommet innan höstmörkret gör sitt inträde...

Helgen som nu har gått har även den varit befängt trevlig faktiskt. Fredagen blev en lugn tillställning, så lugn att jag inte kommer ihåg den. Sen kollade jag på filmen "District 9", en mycket sjuk, men bra film. Sen blev det som vanligt en del tränande och fikande. Lördagen blev dock en höjdare, när Tomas och Axel drog igång på class, när väl mörkret fallit. Stannade till lite över 1, sen tyckte jag regnet tog lite udden av det hela, men dom spelade sjukt bra!

Snow...


Nej, så nu blir det nog kväll för min del, var en snabbis hos Jocke, där han och Tomas spelade lite GH. Tror det får bli tv-soffan för min del, kanske att man går en runda med hunden...klockan ringer ju lite över 5 imorgonbitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback