16:e september...

Coolt, har inte tänkt så mycket på det, men Tomas ringde precis. Blev lite krokigt här precis, så jag kom av mig lite. Hursomhelst så har det varit ännu en strålande dag, med sol och blå himmel. I malmö var det precis som vanligt, förutom att det inte blåste. Sensationellt att det inte gjorde just det, då det är Sveriges blåsigaste stad. Detta till skillnad från Eslöv som är Sveriges tråkigaste!

Annars så har jag bara tagit det lugnt, kunde varit ledig i Måndags, men trodde jag behövde till skolan. Detta visade sig vara ett misstag, så jag fick snällt sätta mig på tåget hem. Tisdagen var också ledig, precis som morgondagen. Vem sa att studenter har det jobbigt!

Får se vad som händer ikväll, Tomas hade en tanke på att dra ut till Kim, som för tillfället är gräsling. Detta då alla andra skulle glo på bollen!

Rapport från IAA Frankfurt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback