21:a september...

Ja, då var veckan igång, och det med besked. Eller kanske inte riktigt, har bara haft en slapp föreläsning idag, sen var det till att bege sig till ica och handla morötter, sen tåget hem. Var hemma redan vid 11.30, vilket inte var fel. Dock så var jag utringd till Däckia, för att se om jag kan jobba lite extra i höst. Men vi får se, kanske blir ltie på lediga dagar och dylikt...

Videomix...


I helgen så var det mycket hela tiden tycker jag, men jag överlevde. Jag tog mig dock ut till Hanaskog med räcern, där jag gladeligen träffade nästan alla mina kusiner! Mycket trevligt att träffa faktiskt, även om det blev lite snabbt, då det började skymma tidigt! Sen stannade jag faktiskt i Färlöv för att höra om Kim skulle med till Class. Det blev succe, kvällen var sjuk...



Nej, nu skall jag researcha lite på nätet om några hus, som jag nu skall skriva en aktitektonisk- och fastighetstekniskrapport om...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Fanns ILSA som blu-ray? :D

Postat av: Bloodline

Ja fast det är samlingsskivan - 31 timmar nazimjukporr på två BR-skivor!

Då får du även med Alpen-Analer och Rektaler-Reichstag 2

2009-09-23 @ 19:19:23
Postat av: Axeru

Där fanns ju två andra filmer som var sjukt nice, kommer dock inte ihåg titlarna! Kommer du ihåg brorsan?

2009-09-23 @ 19:34:50
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

Holy crap on a stick! I like alot! Skrivs ner på min önskelista! :)

2009-09-24 @ 08:27:49
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback