24:e september...

Idag är det faktiskt tre månader kvar till julafton, det ni! Snabbt kommer det gå, helt plötsligt står man där den 23:e och tänker va fan man skall impulshandla eller om man skall skita i det. Hursomhelst så skall det bli skönt när det väl börjar gå mot ljusare tider.

Dagen har faktiskt varit ledig, om än att jag har suttit och ritat lite väggar och skit, som jag skall lämna in imorgon. Och sen var vi igår och tog bilder på de hus vi skall undersöka till våra projekt nere i Malmö. Speciellt förtjust blev jag i detta huset, rosenvingeska huset, som uppfördes redan 1534.



Dagen har dock inefattat att jag suttit i telefonkö för att få itunes att fungera, sen blev det en träff med Tomas på Fenix. Därefter stack jag ut till Däckia för att bjuda på lite frukt, varpå VD befinner sig i staden just idag. Mycket trevlig herre, om än att han är vad han är. Sen blev det in till Fenix igen, där jag träffade Frida, PJ och Axel. Lite korsord, lite snack, sen bar det av hem för att äta kålsoppa, mums!

Nu skall jag dock ner till Maxi och handla juice till far och ett kollegiblock till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback