2:a september...

har det än en gång varit månadsskifte, och vi går nu alltmer mot mörkare tider. Trist säger jag, kul när snön väl kommer. Annars har det varit en hektiskt period, har nu börjat skolan igen, denna gången nere i Malmö, allt för att om några år återvända tillbaks till LTH och ta min masters...

Kan ju dock inte säga att det är hektiskt, skall vara ledig både Tis- och Fredag nästa vecka, varpå ajg skall fanimej njuta av lite sömn, och a spot of lunch on the city! Har även suttit på Fenix idag, med PJ och LillaMatilda, sjukt trevligt hade vi, skämtar och lever jävel som vanligt. Så nu sitter jag och inväntar att byta om och cykla bort till friskis för att få lite träning iag också...

275 GTB...


Så nu får ni hålla tillgodo lite till, medans jag försöker bärga mig för att sluta sent imorgon. Dock så har jag inte så mycket som skall göras, men det blir trist att komma hem klockan 16.37 ändå. Men sen är det ju nästan helg, och då får man inte klaga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback