30:e september...

var man än en gång sjukt redo för en ledig dag. Vi satt ner i skolan idag och fixade det som vi fick på föreläsningen, så det blev klart, vilket jag verkligen uppskattade! Kom ju dock på, för att jag var sjukt stressad till tåget, att jag lämnat in kopian, och inte orginalet, så jag får se om hon har något emot det! Det får dock vänta tills på Fredag om inget annat sägs...

M3 E90...


Som synes från bilderna så har jag varit nere vid Forsakar. Men inte bara jag utan även Tomas, då vi i Söndags tog oss en snabb runda dit för gå lite. Sjukt bra väder var det, men väldigt lite vatten i ån. Såg en hel del kräftor när vi gick längs med, då Tomas har fisk-spejar ögon deluxe. Allting var lika brunt, tills Tomas sa var man skulle glo, och där var en liten kräfta helt plötsligt!



Annars har det varit samma gamla flyt, har tung vecka på gymmet, så det blir lite Max-OT träning, ivlket inte är helt fel när man haft massor med super-set träning den senaste tiden. Måste köpa nytt tågkort imorgon också, men jag har ju en hel del tid på mig, så jag skall nog hinna med det till slut! Kanske tillochmed blir så att jag drar in till Fenix en runda...


Kommentarer
Postat av: Staffan

Varför svarar inte Lundberg i telefon?! Fungerar inte iphonen som den ska??

2009-09-30 @ 21:29:11
Postat av: Axeru

Jodå, den funkar lika bra om din touch, men jag har haft mycket att göra de senaste dagarna, så jag ber om ursäkt.

Postat av: Staffan

Ingen fara! Gå inte o dö för mig bara =) Mjo, jag vet hur det kan vara. Paniken sprider sig, tenta om 3 veckor och kugga är inget alternativ för då har man ju bara ännu fler grejer hängandes över sig!

2009-10-01 @ 19:43:53
Postat av: Axel

Nj, tentaångest har man som ny i världen. Nu har. Man ångest över att inte kunna få jobb...

2009-10-02 @ 13:02:39
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback