5:e september...

Nu har jag äntligen kommit på hemligheten. Just den varför jag inte har några vänner som tycker om mig, eller för den delen bryr sig om varför jag finns till. Jag råkade kolla mig i spegeln igår och fick en chock, jag är ju fulare än det mesta och jag är ju skittråkig som människa. Cyklade förbi Banken igår, för ajg trodde att Timbuktu skulle spela lite tidigare än 24, men icke. Där inne var det sjukt mycket människor, alla hade roligt, för dom har ju vänner, till skillnad från jag, usch...

 

Sen igår, när jag väl kom till tågstationen, så hade jag lite brottom, varpå jag gjorde en generaltabbe. Jag glömde mig telefon och min plånbok i korgen på cykeln. Inte förrän jag passerar eslöv vi lite i 8 så upptäcker jag detta, inte så roligt. Jag får lite panik och frågar en tjej bredvid mig om jag får låna hennes telefon. Jag ringer min mor, som turligt nog var på väg in mot staden. Hon ringer ca 15minuter senare och säger att grrejorna låg kvar...

Black Series...


Så nu skall jag ta min tidning, cykla ner till Fenix och sätta mig i all min ensamhet och hoppas att jag verkligen hamnar framför tåget nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Sluta snacka en massa BS! Man väljer faktiskt själv om man har vänner och vilka vänner man har. Om man inte blir uppringd så kan det bero på att andra har mycket att göra och kanske inte tänker på att ringa runt till alla.



Prova att lyfta telefonen och slå en signal till dom som finns i telefonlistan.

Postat av: Axel

Precis vad jag gjorde igår, eller hur?

2009-09-09 @ 16:22:52
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

Ja, de va bra. :)

2009-09-11 @ 10:39:00
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback