13:e april...

vill jag först be om ursäkt för det långa uppehållet, tycker jag har bara jobbat, dels med skolan, men dels på Däckia. Annars har jag bara inte tagit mig tiden att sticka upp till kontoret för att skriva här. Men skam den som ger si, så idag blir det lite skolarbete såhär efter skolan, allt för att kunna träffa denna mannen ikväll!



Annnars har dagarna gått fört, har tränat på som vanligt, nu när väl förkylningen har börjat släppa efter, tycker det känns bra faktiskt. Blev ett bra bröstpass imore, perfekt i tid med att jag var tvungen att ta tåget vid lite efter 11. Allt för att ha föreläsning i en sal där ventilationen inte funkade och tempen låg kring 30-strecket, väldigt irriterande.

Gårdagen blev dock en lugn historia, fixade lite med skolan, men det blev en invigningstur på racern, då jag klippte fyra mil i det milda vårvädret. Tyckte dock att det blåste kyligt, men mötte två andra cyklister som även de var ute och plågade sina kroppar.

Så kvällen blir även den lugn, sitter just nu och skall skriva lite skola, allt för att kunna cykla hem och äta mat, samt njuta av den annalkande helgen. Jobbar man undan kanske man slipper allt vad ansvar heter, hela helgen dessutom, nice...

Kommentarer
Postat av: bloodline

förjävla kul reklamer du lckas koppla ihop dig med... eller vad sägs om en leopardmönstra barncykel i trä för 1300 spänn?!?

2010-04-13 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback