15:e april...

Idag var dagen så solen verkligen sken på allt. Ja, då menar jag alltså dagen då det faktiskt var lite varmt ute, inte bara en fasad av solsken, med isande vind bakom. Jag och Tomas tog oss friheten att slå oss ner på uteserveringen på Fenix, allt för att njuta av smått lättklädda töser och gott sällskap. PJ tittade inom och var stressad, han hade lunch...

Annars har jag bara tagit det lungt såhär på min första lediga dag denna vecka, ledig imorgon också. Kanske blir en mtb-runda i bockeboda, vem vet. Allt jag vet är att det blir träning på morgonen, precis som idag. Sen är det ju happyFriday på friskis på kvällen, får väl snällt sticka dit och se om det behövs lite mera happy där borta...

Kvällen blir troligtvis väldigt lugn, Tomas pratade om att sticka ner till Bånken och glo på quizzet, men jag har än inte hört ett knyst. Annars får jag väl ta och köra en runda i vår fina omgivning, måste ändå köra hem bilen. Så jag får väl ta och glo på veckans South-park och Family guy först, skall bli väldigt underhållande...

Titta och njut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback