19:e april...

Jaha då har det än en gång gått lite väl långt tid, detta då jag helt enkelt inte orkat vara här i helgen. Nu skall jag dock jobba ons-fredag, så det bli nog inte så mycket skrivet denna veckan heller. Sitter dock nu och är lite små deppig på vårt as till lärare i bärverk. På den tredje inlämningen tyckte han att jag hade fått fel krafter i ett fackverk, men var lat nog att bara skriva det, inte vad som var felet, så det blir en tur till hans kontor imorgon!

Annars mår jag väl bra, har varit grymt sleten hela Måndagen och det lär ju absolut inte bli bättre när man måste upp imorgon. Dock skall vi bara fixa lite med AutoCad, så det blir mest till att leka, allt för att sedan sätta sig på tåget och åka hem igen. Sen blir det nog lite träning, troligen ett bröstpass på lätt nivå...



Kan dock inte släppa hur arg jag blir, mest på mig själv att jag missade ett poäng i kursen, men fan att aset inte säger varför det blev fel. Annars kan jag ju berätta att det i Lördags var dags för en helkväll hos Kim, mycket trevligt fram tills dess att alla började mobba mig, allt tack vare Tomas, Tack.

Nej, nu skall jag sticka hemmåt, eller så kör jag en runda för att lugna ner mig lite, behövs nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback