23:e april...

 börjar det bli lite sent på kvällen och här sitter jag och glor. Inte mycket att se utanför kontorsfönstret, bara långebro med några få bilar. Annars så har det varit en hektiskt vecka, där jag har både jobbat och gått i skolan. Nästa vecka blir väl troligen någerlunda likadan, om än att jag kanske måste ner både Måndag och Tisdag för lite skolarbete. Sen närmar sig sommaren med jobb lite väl fort kan tyckas...

Har inte gjort så mycket på kvällarna hller för den delen, verkar inte som att folk gör något nu för tiden, mest sitta och glo. Inte för att det är så skoj att vara ute i detta skitvädret, men det måste ju finnas något mer än tv att titta på. Var även och tog en fika med Sofie, mycket underhållande!

All new Ferrari 599GTO...!


Nej, helgen den blir nog på den lugna sidan av gatan, har ju inte hört att någon skulle få för sig att gå ut, vilket jag själv inte har gjort sen möjligen december. Menmen, den som väntar på något gott...

Glömde ju nästan att jag var på Friskis idag, var på en av tyngdlyftarna från Sörbu Bois kom in och började köra clean&jerk på plattformen. Sjukt häftigt att se en riktigt teknisk kille göra det. Jag ligger på stadiga 70 i frivändning, han körde ett antal reps på 120kg. Tog tillfället i akt att snacka lite skit med honom, sjukt trevlig, varpå jag nu skall börja tejpa tummen och använda vristband, coule...

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emil Nilsson

Kolla din mail. Behöver lite hjälp med bärverk.

Ha de najs/ Emil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback