30:e april...

Nu måste jag verkligen erkänna att jag skäms, mest för att jag verkligen inte har haft tid eller ork att uppdatera här, vilket är lite småtrist. Nu har jag dock gett det ett tappert försök, såhär på valborgs kväll då alla som är något är ut och roar sig med vänner. Själv sitter jag och glor på mina läxor, som dock är klara, men endera skall vara inlämnade på Måndag...

Annars har det bara varit det rutinmässiga slitet, vilket dock inte är så skoj, men vad gör man inte. Har varit i skolan lite i början av veckan, allt för att kunna göra klart det som behövdes down under, och sedan kunna jobba nu de sista dagarna. Börjar gå en del glass nu, känns som att vädret ädå vänder lite huxflux, ena stunden är det varm och klibbigt, nästa skiner solen och en tredje haglar det....



Lite smått och gott från veckans bravader, har blivit en del matlagning uppe hos Soffan, måste tillägga att Henke faktiskt kan laga mat, till alla er icke troende. Senast igår hade vi kycklingwok/gryta, faktiskt en riktig fempoängare! Det har även blivit en sjuhelsikes massa träning, vilket märks på att kroppen nu inte mår prima. Gick dock in i gymmet med god inställning till att jag var tvungen att köra axlar på mitt armpass idag, varpå jag fixade tre feta 6:or med 30kg hantlar på axel press, det var nice!

Nej, nu skall jag hem och kurera mig, blir lite havregröt med adderade krossade linfrön, ett nytt och megabra tips! Har innan druckit linfröolja varje morgon, något som faktsikt innehåller 53,5%omega tre! En påse med frön, ca 350g, kostade inte mer än 9kr heller, bra investerat...

Nu skall jag dock hem och njuta av en tidning och mitt täcke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback