4:e april...

vräker regnet ner här utanför kontorsfönstret, kanske inte den bästa Söndagen, men varför skall en Söndag vara bättre egentligen. Hursomhelst så har helgen varit en lugn tillställning, lite udda nu när jag inte har varit och tränat på flera dagar, men allting är ju upptrppningen till Sm i sommar, kommer verkligen få ligga i nu ett tag!

Sen var det ju faktiskt fint väder igår, vilket verkligen lockade folk till staden för saker som att slösa úpp lönen och fika. Jag höll mig till option 2, då jag stack ner till Fenix kring 12 och fann kön ut genom dörren. Så snällt gick jag en runda på staden, varpå jag fick tag på ett bord lite senare. Sen joinade Tobbe, Sandra och

               Hraunfoss við Fimmvörðuháls!

                       

Nej, så nu sitter jag här, skall fixa det sista på en inlämning som skall vara inne 22:a april, synd att jag redan gjort skiten så jag slipper det. Var dock jävligt skoj att fixa med den, det trista är att fixa till det som läraren vill ha det.

Skall nog försöka cykla upp till Staffan nu, kanske speal eller glo på cykelhjul, endera lika nice. Sen är det ju helt plöstligt måndag och det innebär ledig, visserligen för alla, menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback