7:e april...

Oj vad jag har varit förkyl de senaste dagarna, helt makalöst vad dåligt jag har mått. Dock har jag kunnat röra på mig, men snoret har flödet vill jag lova. Kroppen har haft sina feberattacker, men jag har stått emot bäst jag kunnat. Var ute och gick en runda igår, tog mig fram på spängerna genom vattenriket och jag var så sjukt varm, även fast luften var skönt ljummen. Feber är aldrig ett alternativ...

Idag har jag dock varit på Friskis, kände att jag lika väl kunde dra mig dit efter ett bra uppehåll över påsken. Det var tungt, men det gick, försökte att inte ta ut mig alltförjävligt, utan ligga precis på gränsen. Dock så blir man inte större av det, men den biten kommer!



Tänkte även på detta igår när jag var så varm, vår skidtur till Lindvallen, där det var allt annat än just varmt. Vi hade ner mot -30c hela veckan, med dagar där man inte trodde man skulle palla åka ut på skidorna. Hoppas nu bara att Ronny kan fixa till det likadant till nästa år, hade varit varmt välkommet men lite skidor. Kanske inte skall sitta här och tänka på snö nu när sommaren inte ens är igång...

Nej, nu skall jag bege mig hemmåt för att äta lite kålpudding + lingon, sen blir kvällen en lugn sådan, troligtvis i Jockes soffa. Skall nog göra klart veckans skolarbete så man får lite mindre ångest såhär halvvägs in i veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback