3:e december...

Kolla ut säger jag, älska snön som bara den! Jag kan ju bara tala för mg själv, och även fast jag just nu rallar runt i snömodden med cykeln så gillar jag det. Imorgon blir det ännu bättre, när man skall lägga först åket med laggen för säsongen, ångestfylld kärlek, vilket jag och Jimmz snackade om innan, man tror det kommer vara jobbigt, 4minuter senare är man mest lycklig i världen, typ...

Nej, så vi kör mot Vallåsen tidigt imorgon, kan nog bara vara vi som går upp kl6 en Lördag för att ställa oss i en vindpinad skidbacke, dock bara för njutningens skull. Har dock varit en tidig vinter, vi får väl se om den fortsätter något i vår, eller om kommunen lyckas få pengarna att räcka till snöröjningen, för den verkar dom fan ha glömt denna vecka iallafall. Modden nere på söder är ju sjuk, samma sak längs tivoliparken, där förövrigt man alltid möter sura gubbar när man cyklar från stationen, då de tror att det är enkelriktat, men tji fick ni gubbjävel, inte för cyklar, power...

Monaco + Pagani = Happy times...


Förövrigt har jag och min käre bror filat lite på en ny tv-show, så här i de handikappade människornas esse, då de tydligen skall få program till höger och vänster. Varför inte göra Robinsson med samhallarbetare, skitbra ide, samt äckligt bra tv, settman har hört av sig för att köpa iden, inget under 250lax i cash funkar. Sexton urglada muppar på en halvöde ö i det filippinska öriket är ju prime time television, kl 20.00 en Fredag, awesome...

Nej, nu skall jag hem och fixa&trixa lite, allt för att sedan glida ner mot Yngsjö där det blir en kall, men härlig kväll tillsammans med mor&far. På spåret blir ju en självklarhet i vintermörkret, även om PRO nyss ringde och undrade när jag skulle komma inom. Men seriöst, grymt bra och allmänbildande tv, visa det i skolan istället, kanske skitungarna lär sig lite, sen trixa in lite flerdim på mattelektionerna, kanske det blir fart på dom...

Ut och slira med crescenten...

Kommentarer
Postat av: bloodline

hörrö, jag ska fan ha 250 papp jag också för meduppfinnanderätten!

2010-12-04 @ 12:12:12
Postat av: Axel

Lugnt broschan, detta fixar sig nog, det ekonomiska blir den lätta delen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback