8:e december...

Jag blev idag för första gången på länge helt ställd och det på inte mindre än två gånger. Först när jag snackar med vår sjukt roliga föreläsare i konstruktion Kenth, en människa jag verkligen ser upp till, hans jobb hade jag tagit utan att blinka! Tänk att få sitta och räkna på MAX-labb just nu, ett projekt som verkligen kommer förändra hela M/L regionen. kan tillägga att jag är lite avundsjuk, men tiden kommer att förändra allt...

Det andra var att jag och Ludvig faktiskt för första gången idag gled ner i citytunneln och jag blev fucking amazed! Sällan har jag blivit så ställd när jag glider ner i underjorden, denna sjukt stora sal, svårt att beskiva med ord. Tog max 10sekunder från det att vi kommit ner tills att vi kommenterat första konstuktionsdelen, de sjukligt grova pelarna. Men det skall faktiskt bli skoj att glida igenom här snart, hoppas bara man nu inte behöver gå någon omväg för att komma till hem-tåget, verkar lite klöddigt!



Annars har det varit en lugn och fridfull vecka, blivit lite slitet på Friskis, inget överdrivet. Benpassen börjar arta sig merochmer, vilket hjälper om jag skall lägga på mig på låren. Nu blir det dock ensamträning igen, Erla sticker på semester imorgon, sen blir det till att träna fotboll för hennes del. Men jag kämpar väl på, tänkte gå på en kreatin/gainer-kur nu innan jul, bara för att få ännu lite kött på benen, hade varit skoj att passera 80gränsen med råga och magrutor...

Prmiärturen på laggen blev det ju också i Lördags, då jag klev upp kl06.00, allt för att känna känslan av att sättta sig i Jimmz varma bil, glida till Voxtorp, för att stå på parkeringen och njuta av vad som komma skall! Blev en toppendag, trots att det var relativt dimmigt och snön yrde kring öronen. Kl9 var det så dags, vi var väl 10pers som gled upp först, något som idag är en nödvändighet då allting blir uppkört efter kl11, när barnfamiljerna börjar våldta backen. Annars var det välbehövligt, man känner sig så sjukt glad, man gör något man vet man är grym på, något man kan rätt igenom, fucking great!



Nej, nu skall jag glo på tv, hemmåt mighty stallion... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback