11:e februari...

kan man nästan säga att det är helg, eller när inpå den. För mig blir det helg redan klockan sju imorgon, då jag och Jims beger oss i rask takt mot skidbacken i Vallåsen. Skall faktiskt bli kul att testa den igen, även om Isaberg smäller den på fingrarna alla gånger. Förstår inte varför dom envisas med att pista puckelpist i den röda backen bara, helt onödigt då inga danska amatörer överlever något sådant...

Annars har denna dagen flutit på rätt bra, vaknade vid halv sju av att Per skickade ett sms om att han stack till Friskis kl 7, allt för att sedan sitta och äta potatismos med korv när jag stegade in vid lite i nio. Inte illa att äta något sådant till frukost! Sen blev det ett armpass, mycket tråkigt, dock med ett sista inslag av knäböj och benhopp med kettlebell, så nu skall benen snart börja växa till sig lite. Tänkte även att jag idag skall kolla om det finns gainer att köpa inne i staden, annars får jag väl snällt beställa från nätet...

First 458 Italia in Monaco...


Nej, nu blir det troligen lite lunch på Däckia, sen in och leka lite med någon form av kryss på Fenix. Får se om jag orkar köpa Aftonbladet nu när PJ är i Malmö och härjar, eller om jag bara löser krysset i KB, trots allt gratis på fiket idag!

Nej, of we go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback