16:e februari...

Jaha, då tittar jag ut igenom förnstret på kontoret och konstaterar två ting, den första är att det snöar faktiskt ganske mycket, vilket värmer min själ nått så förbannat! Det andra är att jag faktiskt börjar gilla AutoCad 2010, något som jag inte trodde igår, då jag fick det. Men nog om det och tillbaks till vardagen, som just idag (tror jag) är fettisdagen. Så alla ni som äter semlor, kräng medans ni kan, nu går det bara utför...

From Fenix, 400D...


Annars började dagen med att jag åt lite gröt samt drack en god kopp kaffe. På det blev det en runda till Friskis, där mitt bröstpass förstördes av att jag redan i början blev störd, varpå jag tappade stinget! Dock kom per när jag väl var klar och det gladde mig. Får verkligen sätta på skygglapparna nu dock så man kan bruka allvar där borta...

Sen nu sitter jag framför datorn, dock skall jag snart slänga mig på cykeln och bege mig ut i drivorna och sladda runt. Kanske en tur till Däckia och se om vi skulle åka skidor, jag och Jimmz, för nu börjar det ju bli perfekt med snö. Skulle dock tro att det är mycket folk i Vallåsen denna vecka! Dock aldrig så mycket som det kommer att bli nästa...

Nej, nu cyklar jag, men jag fixar så jag kan skriva lite imorgon...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

staffans ruggiga nagel ja =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback