19:e februari...

snöade det än en gång, och denna gången var flingorna stora som tennisbollar. Eller, nja, knappt, men jag var helt vit efter att ha cyklat till kontoret efter lunchen, så mycket kan jag säga. Skall bara försöka få kläderna torra innan jag skall köra hem och äta, allt för att sedan sticka till Frikis igen för någon form av uppvisning. Efter det blir det med stor sannolikhet en tur till Vånga, allt för att sedan avsluta kvällen hos Kim med lite TP, har dock ännu inte förstått hur jag skall få ihop kvällen...

Annars var gårdagen mer eller mindre lyckad, då jag, Jimmz och Rebecka stack till Vallåsen för att åka lite lagg. Morgonen var helt magisk, men sen blev det mycket folk. Även om man slapp liftköer, så var det bara idioter i backen som plogade sönder allt! Blev några hopp och dylikt, men eftersom jag varken hade ryggskena eller hjälm på mig så blev det inget allvarligt...

For sale at
BingoSports.co.jp, 512M in Green...


Silver F40 LM


Rare IdingPower E36 M3


Annars så blir det nog en liknande vecka nästa, då jag endast har Måndagmorgon i skolan, så om snön ligger kvar så tar jag mig nog ut på skidorna. Helgen blir nog även den rätt så lugn, en del träning samt en del fika, vilket alltid uppskattas! Får se om man nu kan dra ihop lite folk som hänger på imorgon, annars blir det nog lite Autocad på kontoret...

Kommentarer
Postat av: bloodline

gött att du framstår som en 30-årig yuppie som inte har något bättre för sig än att åka skidor mitt i veckan! Att du inte tar lite extrapoäng i nåtjävlaämne under tiden som resten av din klass sliter röven av sig!

2010-02-19 @ 17:11:53
Postat av: Axel

Jag har faktiskt försökt, men det finns bara fortsättningskurser! Men vi får se, måste komma upp och träffa er, saknar er!

2010-02-20 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback