21:a februari...

har ännu en helg och vecka flugit iväg. Inte för att den har varit mer ovanlig än de förestående, men jag känner att jag måste ativera mig lite mer för att verkligen känna av helgen. Nu känns det som att min helg börjar på Tisdagen och pågår tills jag skall ner till skolan igen....

Men denna vecka får vi se, kanske får bli en tur lagg någonstans, känner för att hoppa lite, mest för skojs skull. Känns dock så begränsat upp i Vånga, där enda op är emellan backarna, sen inget mer. Dock har jag ingen som vill följa mig till Vallåsen, än mindre Hestra. Men man får utnyttja att det ligger snö, och våndas över att det är sportlov för småkidzen...

Titta och njut...


Skall nu hem och glo lite på tv innan sängen kallar. Blir inte tidigt imorgon, bara upp klockan 0700. Hoppas bara att minusgraderna håller i sig så man slipper cykla i slasket än en dag, mycket bättre när alla vägar är isiga som attan.

Nej, ta bilen hem och sen bara njuta av en tallrik gröt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback