23:e februari...

Kollar man på Kristianstadsbladets hemsida så är vi nu här i staden ca 2cm från rådande snörekord på 52cm. Inte illa att det nu ligger 50cm snö på våra gator, förvisso att det nu har börjat smälta, men tanken är lite cool, samtidigt svidlande. Nu skall jag bara försöka få in att kunna åka lagg en gång till så är jag nöjd. Dock måste jag jobba på Tors-Fredag nu, då ML skulle vara ledig. Inte för att jag har något emot, men det får kanske bli ett kvällsåk i Vånga på Fredag...

Lite sommarbilder....40D


Dagen började annars på ett rätt så normalt sätt, då jag tog mig till Friskis för att köra denna veckans första pass, Ett supertungt bröstpass. Skall köra enbart 4:a reps per set denna vecka, allt för att få upp styrkan lite, sen bli det 10 reps nästa vecka, varpå alla vikterna kommer kännas hur lätta som helst! Lyckades köra en 4:a med 55kg i bältet på dips, vilket verkligen imponerade på både mig och på Annika i receptionen...Dock efter det så blev det en snabb lunch på Däckia, för att avsluta dagen på GB där jag kollade lite hur vi skulle göra när jag väl tar över om nån dag.

Så nu skall jag leka lite i AutoCad 2010, kanske bygga nått skoj eller bara latcha till tentan nästa vecka. Kommer troligen bli så sjukt lätt, vilket verkligen välkomnas, då vi knappt har fått några övnihgsuppgifter, utan får hitta på eget shit att rita. Sen skall jag kanske hem, gå en sväng med hunden, varpå jag får äta lite mat. Sen kanske det blir en tur till Jocke. 

Allt jag vet nu är att morgonen innefattar ett ryggpass, nice, varpå det förhoppningsvis blir en kaffe med Isse, om han hade tid det vill säga...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback