25:e februari...

Tänkte faktiskt bara säga några korta ord här på bloggen idag, inte tänkt att jag skulle skriva här egentligen. Sitter just nu med både AutoCad 2010 och den senaste Harry Potter filmen på skärmen. Ska snart bege mig, när väl cykel har tinat, mot Jockes residens. Får se vad som där sker, men någon form av tv-tittande är säkert inräknat i ekvationen. Annars blir det upp tidigt imorgon, skall vara på jobbet kl6, cyklar förbi och hämtar Isse precis innan så...

Efter maten sovplats...


Dagen har annars flutit på ganska bra, blev ett mycket bra ryggpass på gymmet, varpå jag undrar hur jag skall pussla ihop restan av veckan. Har fått erbjudande om Vallåsen med Jimmz på Lördag, men där kommer vara fullt med idioter (läs: danskar...) i backen.

Annars blir det nog rätt fram mot nästa vecka, dock så kommer jag nog skriva innan dess, bara vänta och se...

Kommentarer
Postat av: fjabbster

Är det inte snart dags att inte lämna tillbaka den där hunden... typ, "han sprang bort!"

2010-02-24 @ 22:09:16
Postat av: Axel

Senast Hans lämnade honom hemma så sa han att "jag behöver inte se honom förrän i oktober..."

Postat av: bloodline

Kräket har ju fått av sig gensaren i allafall!

2010-02-25 @ 11:14:07
Postat av: Axel

Det roliga är ju då att mor har köpt en till gensare, Lyle&scott mönstrad i rosa/grått...über gay!

2010-02-26 @ 09:05:54
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback