26:e februari...

Snart bara två dagar kvar av denna månad, så helt plötsligt är det mars. Fasansfullt vad tiden springer när man har skoj. Har nu även jobbat klart mina två dagar på glassen, vilket var ett skönt och rofyllt avbrott i vardagen. Sånt man behöver ibland när allting bara går på rutin. Skönt som attan att ha Henke där ute också, så man kan snacka lite skit då och då, har ju dock honom att tacka för allt! Passade även på att ta lite bilder idag, innifrån frysen...vet inte om man får, menmen...




Efter jobbet blev det en sväng till Friskis, där jag körde lite bröst plus lite armar. Blev några fyror  i pullups på 43kg hanteln, sen ett nytt personligt rekord på 50kg i skullcrusher med ez-stång! Folk tittar lite konstigt dock, när lilla jag kommer in, värmer upp med peu-pinne och hopprep, sen direkt börjar köra dips med 55knyck i bältet, men det är bara skoj för dom att ha något att glo på, de glada amatörerna!

Annars blir nog kvällen inte mycket bättre än att jag nu sitter och skriver lite på kontoret. Country-mässan pågår för fullt här nedan, ända fram tills 00.00, inte dåligt! Så det får nog bli till att jag kör hem och lägger mig eller dylikt. Måste dock köra ut min kära cykel till Mohlins imorgon, då mitt vevlagar troligen har gått åt helvete. Tror inte det var meningen att man skall kunna röra vevarna i sidled, än för den delen att det skall låta som ett tröskverk...

Annars blir det kryss på Fenix vid 11.30 tiden, be there or be squarred...

Kommentarer
Postat av: bloodline

allvarligt... när man vant sig vid dina bilder gör det ju ont i ögonen att se dom där iphonebilderna...

2010-02-27 @ 14:05:05
Postat av: Axel

Ja, dom är inte glamorösa direkt, men det är absolut ingen kameratelefon, långt ifrån. Men det är ju iphonesyndromet som spökar!

Postat av: bloodline

om iphonesyndromet är att man kan kalla det banbrytande uppdatering när man inkluderar mms i en mobil 2009 och få en tvåmegskamera att bli ett säljargument ja då är det det som spökar, annars är det bara det att kameran är skit rakt upp och ner...

2010-02-28 @ 17:13:12
Postat av: Joakim Nilsson

kameran är absolut inget att skryta med i iphonen, men sen å andra sidan så köper man inte iphonen för kameran. skulle jag köpt en telefon för kameran hade det blivit en Nokia eller SE.



Axel, du är ju också en amatör då du inte tjänar några pengar på att styrketräna... ;)

2010-02-28 @ 18:17:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback