2:a februari...

Vilken lustig start denna dagen fick. Först och främst så vaknar jag och upptäckar att där ligger en tax under mitt täcke och snarkar. Sen tog jag mig upp och tittade ut och såg att snön faktiskt låg kvar. Synd att det inte är så många minus ute nu dock! Hoppas att det ivarjefall håller sig till imorgon kväll då det blir kvällsåkning i vånga, nice...

När jag väl hade tagit mig ut ur huset vid 9, så begav jag mig snabbt bort mot Friskis, där jag körde ett pass rygg. När jag väl skall gå så sitter Per och äter i foajen, så jag slår mig ner. Sen kom Roger och satte sig, och tillslut kom även Macke instaplandes. Så där satt jag, i en timme plus och snackade samt glodde på töserna i KDFF...
                           Snow
                     



Så nu sitter jag som en sölkorv och gör inte ett skit uppe på kontoret. Känns lite trist måste jag säga, bara vänta på att PJ väl kommer in till staden och gör mig sällskap. Blir väl med största trolighet en te på Fenix, men man vet aldrig. Känner även för att köpa en ny t-shirt att träna i, den gamle börjar bli lite sunkig...

Nej, jag får väl hålla mig till tålls tills något händer, sjukt rastlös...

Kommentarer
Postat av: bloodline

1 Lokes tröja var ju mer än lovligt gay...

2 Du kan inte träffa en tjej som spelar fotboll... men islänska av alla jävla hittepåspråk bekommer dig inte?

3 don't backtalk the veyron...

2010-02-04 @ 17:46:18
Postat av: axel

Men hon är faktiskt jävligt söt, sen att man inte fattar vad hon snackar om...

Ska lägga upp lite fler veyronbilder så ska du få se...

Postat av: Joakim Nilsson

"the veyron" är en skit bil! =P

2010-02-05 @ 18:25:24
URL: http://[email protected]
Postat av: bloodline

jacky lilla... är du helt från vettet?! Den är något av det snyggast som gjorts näst efter Aston Martins vaddennuheter... Nåt med 18 cylindrar kan inte vara skit!

@Axel: Jag trodde först du menade gayvovven när du sa hon men sen ramlade den ner!

2010-02-05 @ 20:32:58
Postat av: fjabbster

Jag tycker att det börjar bli dags för lite bilder på den här islänskan istället för på Vejrån...

2010-02-05 @ 23:29:43
Postat av: Axel

Gustav, den har 16 cyl!



Tobbe, lite trist att försöka smygfota henne igymmet, men jag ska försöka...

2010-02-05 @ 23:43:18
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback