5:e februari...

Vilken smålustig kväll det blev, där allt började med att jag någerlunda slängde i mig maten hemma, blev lite kycklingfile, varpå jag sedan ilade bort till Friskis. Där hjälpte jag Per att kolla så alla rutor etc. var stängda och sen ilade jag ut till Farlöv och Kim där vi skulle lira TP. Det blev TP-lir, dock utan Kim, som troligen själv somant när han nattade Alice, så där satt vi, i hans hus och spelade spel. Jag var ensam i mitt lag, men tyckte ändå jag hade en god chans!

Annars har veckoslutet blivit som normalt tycker jag, har varit på både Friskis och Fenix, samt tagit mig en välförtjänt fika med tillhöarande bananer. Har faktiskt blivit helt fast för bananer, var inte så farligt att äta som jag har trott, kanske mest då jag har blivit lite sisådär av lukten. Men nu får jag se mig själv som botad...

Morgondagen kommer mest att innehålla träning och fika, varpå man får planera något inför kvällen. Har varit sugen på att gå ut nu en längre tid, så jag får truga Staffan till att joina, annars blir det nog kontoret. Söndagen dock blir en halvdag i skidornas tecken. Då skall nämligen Staffan och Sara ta sig upp på Vångaberget och skida lite, varpå jag tänker åka dit och åka lite med dom, något som jag verkligen ser fram emot!

Nej, nu skall jag avlägga en liten rapport här nedan, allt för att sedan dra mig hemmåt för att snarka lite...

Bugatti Veyron "Normale"


Veyron GrandSport


Veyron Hermes


Veyron "LeMans"


Veyron "Blue Centenaire"


Veyron "PurSang" (5 made)


Veyron "SangNoir" (5 made)


Veyron "SangBlue" (1 made)


Mansory Linea Vincero (Tuned by Mansory 1106 bhp)


Kolla vid 5:23 ungefär...

Kommentarer
Postat av: bloodline

fint!



Ja den har 16 cyl i en W motor om jag inte minns fel, men bugatti gjorde även en med 18!



det finns f.ö. gott om folk som smygfotar på gym och omklädningsrum so why not join them! Iofs vetetusan om det skulle göra sig med en halvskakig iphonebild från ett omklädningsrum här, men det hade varit kul!

2010-02-06 @ 08:48:02
Postat av: Fjabben

Helt klart värt ett försök att fota lite i duschen tycker jag...

2010-02-06 @ 09:38:13
Postat av: Joakim Nilsson

det går inte ens att ta en snygg bild på den bilfan! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback