7:e februari...

Vilken dag detta blev i slutändan. Sitter nu ute hos kim och skriver lite, medans han och Jocke spelar lite wii. De ser lite smått mobgoloida ut om jag får var ärlig. Har dessförinnan varit ute och lämnat min Morfar, då han var som vanligt hemma hos oss och åt lite middag. Innan dess så blev det ett benpass på Friskis...

Dock så började dagen på ett av de bästa sätten som finns, förutom att ha en vacker tös vilandes på axeln, nämligen i skidbacken. Jag gick upp tidigt och tog mig till Vånga, allt för att försöka vara först av alla att åka. Fick stå och vänta i typ en kvart medans de pistade klart, men sen bar det av upp i backen och jag lyckades bli den första som trashade pisten. Inte nu för att det var bra pistat sedan innan, mer att han hade fört snön lite framochtillbaks. Sen kom Staffan och Sara och joinade, varpå jag blev överraskad över att Staffan faktiskt lyckades bra med åkningen, han tiog t.o.m sig ner för stora backen, bilder på
Stellans blogg.

Whistler, BC


Nu skall jag återgå till det vanliga, samt att var nöjd över att jag endast har skola imorgon på morgonen! Föreläsningen på Tisdag blev inställd som det stog på nätet nyss, vilket vi glädjer oss åt. Imorgon blir det lite AutoCad och dylikt...

Kommentarer
Postat av: Staffan

VÄGGEN nästa??? =P

Jag vill också lära mig autocad, vi läste typ 1 poäng förra terminen...LÖNT!!

2010-02-07 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback