9:e februari...

Nu börjar det faktiskt bli mörkt uanför kontorsfönstret och här sitter jag och caddar för glatta livet. Ska nog fan börja svartjobba lite med cadden, fixa till folk elunderlag eller bara cadda upp lite skit i 3D som folk kan skicka in till kommunen etc. Eller så tar jag det lite lugnt, allt för att köra hem och äta indisk kyckling till middag, courtesey of Tina Nordström...

Vånga by the see...


Bilderna härstammar från Söndagsnöjet, där jag tog mig upp till Vångabacken för att glida lite, synd bara att han som kör pistmaskinen kan vara sämst på att pista i hela världen, jag var först ut i backen och det var redan kullar i pisten, illa! Men det gick att ta några rundor, och snart så joinade Staffan och Sara. Jocke döck upp för att äta lite frukost och för att glo lite på Staffans bravader!

Denna dagen har dock innefattat ett bra pass på Friskis, har nu fått för mig att det bli 2-3veckors tung träning, allt för att få upp lite massa. Tur hade jag, för precis när Per väl dök upp, kom även hela KDFF, så han fick vatten på sin kvarn efter fredagens uttalande om att jag bara tränar på morgonen för att få se dom...

Sen bar det av mot Fenix, där jag som vanligt möttes av spott och spe, som jag lider. Dock lyckades jag till slut sätta mig och lösa krysset med PJ och Mette. Sen stack jag ut till Jimsan, där vi bestämda att det troligen blir Vallåsen på Fredag, allt för att slippa helg-danskarna...

Hem och äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback