14:e januari...

Nu känner jag på mig att det var sjukt länge sen jag skrev här och det stämmer ju! Dock har jag nu varit på skidresa i Lindvallen, varpå jag inte orkade släpa med mig min laptop. Dock hade ju Sandra tagit med in, men kvällarna gick åt till att slöa och basta istället! Men nu skall jag faktiskt ta mig tid att blogga lite igen, nu när detta nya år faktiskt är här...

Lite bilder från folket och hur vi hade det, ganska slött blev det...


Lite bilder från Åkningen och Lindvallen, ca 70cm snö låg på stället!




Axel slängde på sig speedosen i -25c...


Nu i dagarna har jag även fått låna ett riktigt grymt objektiv av Hans Ryrstedt, så nu ska jag se vad det går för. Får se om jag nu när jag väl är lite ledig har tid att ta lite bilder! Får ju ta dagen som den kommer och jag måste hinna med att träna också. Var faktiskt nere i Malmö idag för ovanlighetens skull och presenterade ett fysikarbete.



Nej, nu skall jag ta det lite lungt och cykla hem kanske...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Exakt hur många minus var det när Axel var ute på nakenskidor??? =)

2010-01-15 @ 09:41:56
Postat av: henrik...

det står ju -25 mr lth!

2010-01-15 @ 11:07:57
Postat av: Fjabben

Tror tom att det var -26...

2010-01-15 @ 18:03:38
Postat av: Joakim Nilsson

JAG tror axel la in snön i PS och att axel p är en homosexuell modell från italien!

Postat av: bloodline

inte fan ser italienare ut sadar... ryss mojligen!

2010-01-19 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback