18:e januari...

har det än en gång börjat snöa, vilket jag dock inte tycker är något fel, snarare något positivt. Allting blir ju så vitt och vackert, något som aldrig är fel, speciellt inte som man faktiskt är ledig. Har lite trist schema denna vecka, då jag ändå har så mycket som 3h på Onsdag, sen är jag ledig igen. Men då blir det lite mer tid över till att inte göra ett skit, något som inte är trevligt alls...

Burj Dubai, 818m
 


Annars blev jag väckt av en rörmokare idag, då han skulle byta termostater och en pump på pannan hemma, varpå jag blev tvungen att köra bort till Friskis och duscha. Allting blev dock bra, då Per kom bort och snackade lite skit, plus att Andreas var där och instuerade!

Så nu skall jag och Axel fixa lite med hans internetbank och sen skall jag nog vidare till Mcike eller Daniel för att snacka lite skit! Skall försöka sriva lite mer imorgon faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Man får inte vara rädd för höjder om man ska köra den kranen!

2010-01-18 @ 21:16:44
Postat av: fjabbster

Fyfan vilket bygge

2010-01-18 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback