19:e januari...

Vilken mysig lite vinterdag denna dagen har varit. Även om man nu sladdar fram på vägarna med cykeln och byxorna blir mögiga på tio minuter, så lyckas jag ändå hålla minen och tycka det är riktigt nice med snö! Synd att det inte var kanske tre grader kallare så det hade varit lite mer frost och dylikt, men man får nya sig med det lilla man får se...

Dagen har varit rätt som vanligt, den började med att jag mötte Macke på gymmet och snackade lite skit. blev lite träning på det hela också. Sen bar det av in mot Fenix, efter en snabb burk kesella. Staffan tog sig in till cafeet precis som han rullade in till staden, så det blev en liten diskussion angående lin. algen. Sen blev det en snabb shoppingtur till Kvantum.

Snow!!!


Imorgon ska jag faktiskt till skolan, något som har varit en liten bristvara, och kommer nog så vara denna terminenn. Allting tack vare att jag redan har läst algebran. Men jag får försöka få någonting annat gjort, kan fan inte bara gå och drälla, då orkar jag inte länge...

Nej, nu skall jag ut och gå en runda, som dock blir ensam tack vare att Tomas numera bor på Lanzarote...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

jävla idiot!

Postat av: Axel

Tack för din fina upplysning...

2010-01-21 @ 11:24:43
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

tomas alltså! =P

2010-01-21 @ 16:33:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback