21:a januari...

Det finns, vad jag just nu vet, inte många så bra känslor som att vakna och titta ut, samt inse att det är snö ute! Svår känsla, men ack så sjukt gött. Dagen har dock kantats av ett evigt sladdande i snön, när det nu ligger decimeter med modd på vårar vägar. Måste se rätt roligt ut när jag väl kommer farande genom stan och får sladd...

Dagen var annars kantad av en fika, lite spel hemma hos Jocke samt en tur till Däckia. Synd bara att PJ nu skall till CostaRica imorgon, så man får sitta och glo lite mer ensamt på Fenix. Men jag får väl ta och ringa runt och gå någon annanstans...



Detta är faktiskt vad jag har ägnat kvällen åt, första delen på en digital visualiserings kurs. Det bästa är att vi snart skall gå över och änvända AutoCad3D istället, något som skall bli så jävla nice! Dessutom att få ladda ner det och slippa ha ProEngineer på datorn är en välsingnelse...

Nu skall jag slänga mig i bilen och köra hemmåt för att träffa min mor...




Kommentarer
Postat av: Emil

Den blev riktigt bra, vilka prylar har du laddad från components? Emil

Postat av: Axel

Stol, iphone, laptopen, ljusen och blomman...så det mesta. Försökte med stolen själv, men det blev bara kattskit! Har du sett insturktioner till lägenheten någonstans?

2010-01-22 @ 16:50:47
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback