24:e januari...

Jaha, då var denna helgen också avklarad utan några som helst brutna ben. Blev av Jimsan erbjuden att åka med till Isaberg och åka skidor igår, varpå jag funderade på saken, samt sade ja. Det var ett bra beslut för vi hade så sjukt skoj, plus att det var bra åkning, bara två timmar från Kristianstad! Jag blev dessutom glad att dom hade en grymt bra svart pist, som där låg bra med snö i, synd bara att den tog slut på kanske 15sekunder.



Så nu blir det till att vänta en vecka till, osm förhoppningsvis inte blir för intensiv, och sen kan man åka lite mer skidor. Idag blev det dock en lugnare tillställning so började med ett pass på Friskis. Sjukt roligt att träffa polacken igen, samt att Per kom dit och snackade lite! Denna vecka väntar dock tung träning, något som kanske kan bli roligt...

Gillar du BMW, kolla här...

Nu skall jag dock ta och ringa Jocke och se vad som händer. Sen blir det kanske en liten cykeltur! Annars blir veckan fylld med 3Dcad och dylikt. Har ju redan gjort lite, men mer komer, det lovar jag!


Jeremy+Clarkson+-+Duel+2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att jag är ngt bra på att åka skidor, men de gröna backarna ser ju inte mycket ut för världen =S

2010-01-25 @ 20:33:47
Postat av: Anonym

//Staffan

2010-01-25 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback